Innebandy!

Idag blev det innebandy med några kollegor på kvällen. Jag kommer inte ihåg när jag spelade innebandy sist men det var ett tag sedan. Riktigt kul var det! Jag lyckades göra två mål men det ena räknades inte då jag sköt över mer än halva plan.

Lite ringrostig var jag kände jag. Det var mest konditionen som svek men även bollkänslan. Träningsvärken från gårdagens spring tur gjorde inte saken bättre.

Jag känner redan nu att jag inte kommer att kunna gå imorgon ;)

Just nu saknar jag min pålle, har inte ridit på två dagar nu så imorgon blir det en tur på honom, om jag kan ta mig upp på hans rygg vill säga...

Här är en bild på Izze från i mars förra året:


Kommentarer
Postat av: Madde

vilken vacker bild:)

Hoppas du får en fin fredag:D

2012-04-06 @ 10:54:18
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0