Konferens!

Idag jag varit på konferens med jobbet hela dagen. Mycket bra information men det är lite ovant nu för tiden att sitta stilla och lyssna så länge.
Efter konferensen passade jag på att hälsa på syrran en stund och var även hemma hos bästa Elin och fikade en sväng. Mycket trevlig dag sammantaget :)
Nu blir det bums isäng så jag vaknar pigg imorgon. Natti natt!
Hittade en riktigt gammal modellbild på datorn där jag hade rak lugg och lite längre hår. Jag överväger att skaffa rak lugg igen samt page fast lite kortare än på denna bild.
Vad tror ni om det? :)
Foto: Patrik L.
Modell: Jag

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: åh, tack och tack:)

Blir så glad för dina fina ord:D



Vilken vacker bild på dig, får mig att undra vad som finns bortom bilden;)

2012-04-12 @ 08:15:47
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Emma Bertilsson

Du passar jättebra i rak lugg, kan ju va lite kul med variation så kör på de! :D

2012-04-12 @ 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0