Snart fototräff!

Ett par fotografer har hört av sig och vi har bokat in fotosessioner på Hallstaträffen. I år tänker jag skriva modellrelease med alla fotografer då jag inte fått bilder ännu av fotografer som jag fotade med förra året, det har sbart gått ett år!

Jag känner att då kunde jag hellre lagt ner tid på att modella för fotografer som ger något tillbaka dvs att man får några bilder efteråt. Det känns ganska värdelöst att göra en fotosession på ett timmar som det tar att fixa smink, hår, kläder mm och sedan inte få en enda bild.

Dessutom var det fler fotografer på fototräffen förra året än modeller så det var andra fotografer som gärna hade fotat, men som jag fick tacka nej till då jag hade fullt med plåtningar.

Någon seriös fotograf som är sugen på att göra någon rolig plåtning ihop i år och som ska till Hallsta är välkomna att höra av sig :)

Här är ett gäng bilder från en av de mycket duktiga och trevliga fotografer som dessutom levererar bilder efter plåtningarna:




Foto: Patrik B

Makeup: Boel L

Modell: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0