Some more skills!

Idag har familjen varit här på besök. Farsan hjälpte mig att borra upp mina tavellister på väggen samt fixade lite med min bil. Nu måste jag bara bestämma mig för vilka bilder jag ska ha i ramarna som ska stå på listerna.
Det lutar mot en A4-bild på Izze i en av de större ramarna. Frågan är vilken bild på herrn jag ska välja bara. När jag bestämt mig och det är klart ska lägger jag upp en bild här i bloggen så får ni se hur det blev :)
Morsan fixade en trerätters påskmiddag med bl a en mycket god lammstek.
På kvällen åkte jag ut en sväng till Izze och borstade honom ordentligt samt masserade och stretchade honom. Han fick en vilodag idag då det var så tråkigt väder ute.
Foto: Jag
Blommor: Skillor

Kommentarer
Postat av: Madde

härliga bilder:D

2012-04-10 @ 15:41:32
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0