Lite nostalgi- bildbomb!

På min gamla dator hemma hos mamma och pappa hittade jag en hel del roliga gamla bilder som jag la över till min externa hårddisk. Här är några av bilderna.
 
Jag och Izze på Trossnäs Horseshow -07
 
Terrängträning för Björn Palm -07
Terrängträning för Björn Palm.
 
2-dagars träning för Gunilla Krüger.
 
Fälttävlans kval på Berggården
 
Träningstävling på Hammarö.
Vi pussas -06
4e placering i maskeradhoppning på Bergsgården. Pippi långstrump och lilla gubben fast med vita prickar.
Hopptränar i gamla grannstallets paddock.
 
Träningstävling Trossnäs terräng -07
Izze som tröttnat på att modella framför kameran :)
 
2-dagars terrängträning för Tobias Grönberg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0