Tömkörning!

Idag blev det ett litet pass tömkörning med Izze. Jag ville röra lite på honom för att se om han var stel från gårdagen men det var inga problem.
Han var pigg och glad och sitt vanliga jag men kändes ännu ner lösgjord än vanligt. Jag har märkt det förr när han gått lite hårdare att det har lösgjort honom superfint. Kul att se.
Herrn ska få vila imorgon tänkte jag. På tisdag ska vi hoppa bana tillsammans med några i stallet och deras hästar. Det blir som ett liten genrep inför lördagens Pay & Jump som jag och Izze ska vara med på :)

Vi tömkörde i skritt och trav över några bommar som låg framme i ridhuset med ponnyavstånd, men det fixade han utmärkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0