Bästa maten!

Den bästa maten när man är hungrig och vill ha mat snabbt är äggröra/emelett. Jag brukar ta ägg, fetaost, körsbärstomater och räkor. Det går på någon minut att göra och är dessutom gott och nyttigt! :)

Bakad potatis i micron är också en bra grej som jag åt igår. 10 min på en tallrik så är potatisen klar. Jag tog en cremefraiche med dill, svartpeppar och vinäger och rörde i färdigskalade räkor och lite fetaost.

Det som blev kvar av räkorna och fetaosten från igår använde jag i min äggröra idag.

Har du något gott och snabbt recept/maträtt att tipsa om?

Här är någa bilder från i höstas då Julia var i stallet och hälsade på alla djuren:





Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Madde

vilka härliga bilder:)

2012-02-03 @ 07:55:12
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0