Shopping och frisör!

Idag gällde det att skynda sig att shoppa innan lönen tar slut ;) Jag köpte svarta tygskor som jag ska ha på jobbet, två set med underkläder, en kofta, strumpor och en tröja.

Jag var även hos frisören och klippte mig samt köpte en hårtoning och en färgbombinpackning som ska vara bra för att behålla färgen i håret.

Jag passade även på att klicka hem en Onepiece från Piece of Norway som har rea just nu. Jag har spanat på de där mysdräckterna länge och tyckt de var lite dyra men nu slog jag till. Ska bli hur skönt som helst att hoppas i en sådan efter duschen när man varir i stallet :)



Lusekofte Navy Blue
Någon av er som har en Onepiece? Gillar ni den?

Det verkar vara två läger, antingen så hatar man dem eller så älskar man dem.

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag ääääälskar min ;)

2012-02-25 @ 07:52:46
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0