Ikeashopping!

Idag var jag och Viktoria och shoppade och åt mat på Ikea. Vi var sugna på semlor och kaffe för endast 16 riksdaler men de var tyvärr slut.

Jag har kommit fram till att jag ska ha tavellister/hyllor på väggen bakom soffan istället för ett collage av en massa olika ramar. Det ska fortfarande vara olika foton, men det är enklare att variera och byta ut bilderna och ramarna om de står på en list än om de är fastspikade på väggen.

Jag köpte svarta tavellister, nya lila handdukar, ett par korgar till facken i min sideboard, några ljuslyktor av olika slag samt lite annat smått och gott.

Nu blir det att packa och fixa till imorgon då vi ska på kurs med jobbet. Det ska bli mycket roligt! :)




Kommentarer
Postat av: Madde

sv:tack så hemskt mycket:)



åh, härlig bild, gillar att bara få punkter är i fokus:D

2012-01-25 @ 22:03:28
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0