Tomtenisse!

Idag blev det en liten uteritt på Izze. Vi hade inte satt på oss några reflexer så vi fick rida över gärdena. Jag hade som tur var pannlampan på hjälmen.

De höll på och sköt med en spikpistol på ridhuset bredvid ridbanan där vi hade tänkt trimma lite, men när herrn väl slappnat av efter skjutandet så började de skjuta igen. Han blev spänd och stutsade till vid varje skott, så vi la ner det hela och red ut en sväng istället.

Kallt var det men jag hade som tur var klätt mig varmt. Det ända som var kallt var kinderna som kylan bet i. Stjärnorna lös så fint på himlen och man såg röken komma ur Izzes varma mule.

Jag fångade en liten tomtenisse på bild strax innan jul men inte visat er sötnosen, bättre sent än aldrig :)





Foto: Jag
Bebis: Leo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0