Äntligen en ridtur!

Idag red jag och Izze ut en kortare sväng. Jag har inte ridit nu på 5 dagar då jag varit bortrest så det kändes mycket fint att vara tillbaka i sadeln igen :)
 
Izze kändes mycket fin och travade och gallopperade på fint med lugnt och sansat. Vi var ute i ca 30 min och red 4 km. Vi mötte ett tåg när vi travade längs med järnvägen men herrn rörde inte en fena. Han lyssnade bara och travade lugnt vidare. Han är så duktig! Han har inte alltid varit sådär cool kan jag lova, men vi har jobbat mycket med att han ska vara lugn och det har gett resultat.
 
Imorgon kommer en av mina bästa vänner på besök och vi tänkte rida ut en lite sväng tillsammans. Vi ska låna en pålle i stallet som han ska få rida. Ska bli kanonkul! :)
 
Med inspiration från dagens terrängtävling på TV så visar jag ett par bilder på mig och Izze när vi var med på en terrängtävling. Notera mitt långa ljusa hår på bilderna :)
Vattenhindret
Häck på en kulle
Foto: Hans Röjder
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0