Härlig lördag!

Idag har jag och Ella varit och ridit uppe på Åsen. Jag lånade Annas pålle Nimzi och vi red runt i skogarna där uppe. Vi hoppade över små hinder och busade runt. Nimzi var taggad och tyckte det var skitkul, precis som jag :)
 
Vi hade köpt med oss fika så efter ridturen satt vi utanför stallet och myste. 
 
Väl hemma i vårt stall fyllde vi vatten åt hästarna på betet samt tog fyrhjulingen till skogen där vi byggde en massa hinder. Det är perfekt underlag där vi byggde då det är sandvägar där och det fanns en massa pinnar att bygga med. Planen är att jag ska rida dit imorgon och hoppa lite med Izze.
 
Nu på kvällen var vi på Mc Donalds och åt och sedan gick vi och såg Ice Age 4 i 3D på bio. Riktigt härliga effekter och en rolig film var det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0