Distansritt!

Idag var jag i Kristinehamn och fotade distanstävlingar idag igen. Många fina och duktiga hästar var med. Vädret var minst sagt växlande men som tur var inte bara regn.
Idag var det mer fokus på att fotografera Ewa på hennes unghäst Kildaij som hon red 40 km clear round på. Han fick en godkänd ritt och skötte sig exemplariskt. Han var inte trött alls efter målgång vilken var superkul att se :)
Några redigerade bilder från idag:
Foto: Jag
Vill ni se fler bilder kan ni klicka på dessa länkar:
Lördagens tävlingar
Söndagens tävlingar
Är ni intresserade av någon av bilderna kan ni kontakta mig via kommentarsfältet i detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Emma

gud vilka fina bilder!!

2012-06-03 @ 22:49:24
URL: http://domandra.webblogg.se/
Postat av: kamilla

Hej jätte fina bilder men jag är lite intresserad av att se dem du tog ute på tävlingsbanan, finns det möjlighet till de? MVH kamilla och Lady från Gotland

2012-06-04 @ 21:40:25
Postat av: Yvonne B. Strøm

Hei.



Kan jeg få lov til å bruke bilde nr. 9 fra lørdagens premieutdeling i kl. 50 km. Det er av rytter Beathe Bakken. Tenkte å bruke det på klubbens hjemmeside, ditt navn vil bli nevt ;)



mvh

Yvonne

2012-06-05 @ 00:07:31
Postat av: Eleonore

Hej skulle jag kunna få bilderna på min unghäst från söndagens ritt finns några fina han är utlånad så har inte sett honnom på drygt 1 år vore roligt att ha ?

2012-06-05 @ 09:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0