RM i medeldistans!

Idag var jag och fotograferade Riksmästerskapet i medeldistansritt i Kristinehamn. Sträckan var 9 mil och alla som deltog i den klassen fick en bild som jag hade tagit på dem, i en fotram i guld. Vi hade en dator och en fotoskrivare på plats och vi skrev ut bilderna medans ekipagen red klart längs banan.
Priset verkade vara mycket uppskattat, vilket kändes kul! :) Ett minne för ryttarna att ta med sig hem.
Här är några av bilderna från idag:
Nr 10 blev vinnare i 90 km klassen
Foto: Jag
Är du intresserad av någon av bilderna som jag tagit kan ni kontakta mig genom att lämna en kommentar här i bloggen. Glöm inte att fylla i er mailadress (visas bara för mig)
Fler bilder kommer så småningom att laddas upp på denna länk:
https://plus.google.com/photos/102837650510964861585/albums/5749506961777252881?authkey=COme5uXQoJD32gE

Kommentarer
Postat av: anne brückner

så underbart fina foton och vilka bilder du tar, presenten vi fick med oss hem är ju ett minne för livet. tack för ditt fina arbete kram från team brückners i göteborg

2012-06-02 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0