Hockey och hästbilder!

Idag blev det longering av Izze då jag för andra dagen i rad har väldigt ont i halsen och borde inte anstränga mig. Izze fick även idag beta lite gräs samt att jag stretchade och masserade honom efter longeringen. Han var i vanlig ordning mycket lydig att longera och lyssnar bra på komandon.

Efter stallet blev det att kolla på hockeymatchen Sverige-Norge på tv med Ella. Mycket slagsmål på plan var det och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det egentligen. Jag kan tycka att det inte hör hemma i sport att man får slåss på planen men hockeyvänner verkar tycka att det är halva nöjet.

Jag själv kollar mest på hockey när lagslaget spelar. I övrigt tycker jag slutspelshockeyn i elitserien är lite överskattad. De möter ju samma lag aldeless för många ggr.

Såg ni hockeyn idag? Vad tycker ni om slagsmålen under matchen?

Här är några spontana bilder som jag tog förra helgen på Stina och hennes häst som red i paddocken i ett nyrenoverat stall som jag var med Malin och tittade på:



Kommentarer
Postat av: Madde

ännu fler fina bilder:D

2012-05-05 @ 11:38:55
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej´jag tycker du har riktigt underbara bilder. Riktigt vackra & fina därför skulle jag vilja fråga ifall jag ífall jag skulle kunna få lägga upp några av dem på sidor, men ditt namn kommer stå där och jag kommer att länka till din blogg.

2012-05-11 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0