Välja bilder!

Idag och igår har jag suttit och valt ut vilka bilder jag gillar mest från tre utav de fotografer som jag fotade med i Hallsta.
Inte det lättaste men nu har jag bestämt mig iaf vilka som jag gillar bäst. Ska bli kanonkul att se de färdiga bilderna nu :)
Jag fick en bild idag från Sara på det lilla gänget som var ute och red ihop igår:
Charlie o Sara, jag o Izze och Karin o Kalle (stallhundarna Isa och Folke är också med på ett hörn)
Jag tog några halvkassa bilder med min egen mobil också:
När vi travar..
Skritt på hemvägen
Karin o Kalle

Kommentarer
Postat av: Viktoria

fin bild på er tre! Såklart Isen och Folkeman ska vara med på bild :)

2012-06-01 @ 07:52:25
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0