Ett litet kvällspass!

Ikväll åkte jag ut till stallet och red ett litet ridpass i ridhuset. Jag red igenom honom i alla gångarterna och sedan gav vi oss. Herrn kändes fin och var lugn och avslappnad med samtidigt väldigt lyhörd. Det gillar jag! :) Ridlekis slutar vid halv 8 på tisdagarna så jag red efter det.
Idag har jag även hunnit med att tvätta samt laga matlåda innan jag åkte och red. Skönt att få lite saker gjort.
Idag testade jag att ringla i lite flytande honung i kvargen som jag äter ibland efter att jag ridit. Mycket gott var det! Jag gillar kvarg då det mättar bra och sedan vill jag inte äta världens kraftigaste mål med mat innan jag ska gå och lägga mig. Ett annat tips är att ha i kvarg i filen eller yoghurten för att den skall bli mer mättande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0