Full mundering på inför vintern!

Nu har Izze full mundering på inför vintern. Snösulor och fyra brodd i varje hov. Så som sagt från och med nu kommer det dröja ett tag förmodligen innan snön och kylan kommer bara för det.
 
Nu ska jag snart raka honom också då han lätt blir svettig när jag rider. Det blir halvklippning tänkte jag så han inte ska frysa.
 
Jag skrittade honom en sväng i paddocken efter skoningen men gick sedan in med honom. Han blir alltid lite öm i fötterna efter att han blivit skodd, speciellt när man sätter på snösulorna för första gången på hösten. 
 
Även idag bjöd Eva på kaffe och bullar. Himla mysigt att fika på vår goa soffa som vi har i stallet :)
 
Jag tog med mig kameran till stallet idag men precis när jag tog fram den började det regna ironiskt nog. Några bilder blev det iaf.
 
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0