Hoppning!

Idag hade jag tänkt att jag och Izze skulle rida ut men det började ösregna så vi hoppade i ridhuset istället. Vi hoppade två olika linjer och jag tyckte han gjorde det bra. Han ville gärna springa fortare än vad jag ville men när vi höjde till ca 90 cm så började han skärpa till sig och hoppade mkt bättre och inte bara springa. Jag tror jag generellt hoppar lite för låga hinder med herrn. Vi behöver nog hoppa minst 80 för att han ska tänka sig lite för.
Snälla Carin var med och filmade oss och gav lite instruktioner. Det är bra att ha en coach på marken som puschar på en lite :)
Hon filmade oss också och jag tänkte att jag ska försöka lägga upp något klipp här sen.

Jag målade en mycket vacker skiss i paint över dagens övning ;)

Gött att vi har spolspilta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0