Positivt tänkande!

Jag är helt säker på att man genom positivt tänkade kan muntra upp vardagen och påverka sitt eget humör och välmående. Därför tänkte jag att jag skulle skriva ner några punkter som är positiva för mig idag.
 
- Jag fick en hel del uträttat på jobbet.
- Lagningen av bilen skulle bara kosta 2500 kr och bilfirman betalar hyrbilen.
- Jag fick ett brev med några utskrifter från en fotograf jag fotat med.
- Jag kör föräldrarnas fina bil med en mycket bra stereo och som rullar mkt fint på vägen.
- Jag åt ett mycket gott mellanmål när jag kom hem.
- Jag har fina vänner och familj.
- Jag och några vänner planerar en resa till Spaninen i vår.
- På lördag ska jag hoppträna med hästen för en ny tränare.
- Nu strax ska jag åka till min goa pålle. 
 
Nu skulle jag kunna skriva en lista med negativa saker men det tänker jag inte lägga fokus på. Nu ska jag tänka på de andra sakerna som är postiva istället. Det är mycket roligare! :)
 
Foto: Jag
Häst: Izze

Kommentarer
Postat av: viktoria

spanien ska verkligen bli KUL ! <3

2012-11-27 @ 19:38:22
URL: http://sojung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0