Välutrustad!

Igår innan jag åkte och red Izze fixade jag lite saker med bl a bilen. Mina vindrutetorkare var riktigt dåliga så det var ett måste att byta dem. Jag fick krångla en stund innan jag fick på de nya och självklart skulle det vara så som jag först provade men inte fick till riktigt.
 
Jag kan starkt rekomnedera att byta torkarblad på bilen om det blir minsta randigt, för vilket enorm skillnad det blir på sikten då de här nya och fräscha! 
 
Jag köpte även spolarvätska och impregneringsspray som jag ska spraya på Izzes nytvättade regntäcke.Hoppas den sprayen funkar bra. Jag tror inte jag har testat den förut. 
 
Jag hann även med att röja lite här hemma samt att köra en tvättmaskin. Kändes som att jag var riktigt effektiv! :)
 
Foto: Jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0