Goodiebag!

Igår på frisyrvisningen så fick vi modeller varsin goodiebag med hår produkter. Vi fick Grazettes egna schampo och balsam, rabattcheck samt en scarf.
Jag testade både schampot och balsamer imorse och jag måste säga att håret kändes grymt bra efteråt. Mjukt, blankt och fräscht. Det ska passa bra till färgat hår och samtidigt bra om man har en känslig hårbotten. Enligt vad jag fick veta igår så skulle det vara marknadens bäst schampo mot mjäll och hårbottens problem. Jag har inget problem med min hårbotten men det är ju bra om schampot även är bra mot huden och inte bara håret tänker jag :)
Jag ska provat produkterna en period nu och se om jag kommer att fortsätta gilla dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0