Nöjd med den fina!

Idag red jag och Izze ut en sväng i mörkret, trots regn och rusk. Det duggade mest så det gick bra, annars ska ju herrn springa med huvudet på sned då han inte vill få regn i öronen.
 
Han var inte alls så hysteriskt pigg idag som han var igår, så det kändes skönt att inte rida på en bomb. :) Vi red inte superlångt idag men en vända på ca 5 km i skritt, trav och galopp. Alltid lika intressant att galoppera med pannlampa, det blir lite mer spännande så. ;) Några rådjur skuttade iväg då vi kom susande och Izze känner sig alltid lite mallig när han lyckas skrämma dem. :)
 
Vi stretchade efter ridturen och tränade vidare på hans bugningar och han fattar direkt vad jag menar att han ska göra. Jag är lite småsugen på att lära honom något mer trix. Jag överväger om det ska bli vacker tass(hov) som jag såg att en av ridlekisponnyerna kunde idag i stallet, hur söt som helst var han. :)
 
Foto: Jag
Häst: Izze <3

Kommentarer
Postat av: Jasmine Lundvall

Jätte fin verkligen!!

2012-10-16 @ 15:01:10
URL: http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0