Busdjuret!

Igår kväll tog jag och Izze en ridtur i skogen. Herrn var pigg och roade sig med att skygga för saker han inte är rädd för och bl.a. dra en tvärnit när vi galopperade och låtsades som om något var farligt. Jag skulle gissa att det var glädjebus då han tyckte det var skönt att inte ha de där spänningarna som kiropraktorn tog bort :)
Kul att det är drag i herrn och han skulle säkert behöva en längre tur än jag red igår med tanke på hans energi men jag vill ta det hyffsat lugnt nu ett tag så han hinner muskla sig rätt och inte göra sig nåt då han precis är fixad.
Igår var jag på hästloppis och köpte ett bettlöst sidepullträns och ett utställningsträns. Sidepulltränset ska jag ev testa i ridhuset idag får vi se vad herrn säger. Utställningstränset tänkte jag ha på herrn när jag ska fotografera honom :) De kostade tillammans 100 kr vilket jag tyckte var ett fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0