Dagens hoppning!

Idag fick vi inte riktigt till det med hoppningen. Jag red för sakta och Izze verkade inte lika taggad som vanligt. Herrn kanske var lite trött efter Vintercupen ändå trots två lugna vilodagar.
 
Det var ju inte totalkatastrof men han drog en tvärnit så det var nära att jag fick tugga grus. Jag kändes mig inte helt hundra idag heller efter gårdagens kalas samt min tandvärk vilket också säkert spelade in.
 
Herrn brukar landa i rätt galopp efter hindren och om inte annat brukar han byta själv men idag fick vi inte till det vilket också kanske förstörde rytmen.
 
Carin var med och coachade oss och Beccah o Chanell och Linnea o Druides var också med och hoppade idag. Kul med sällskap :)
 
Vi hoppade hinder mellan 80-90 cm idag förutom lite uppvärmingshinder.
 
Här är en film från dagens dåliga insats...
 
 
 
 
Bara att träna vidare... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0