Ont!

Lite synd är det om mig idag. Jag har en visdomstand som vill växa upp genom tandköttet och det gör så jädra ont. Känns nästan som att jag har lite feber. Inte kul! Nu har jag tagit värktabletter så jag kan sova iallafall förhoppningsvis.
 
Hoppas det ger sig tills imorgon, det brukara vara värst dag 3, vilket det är idag och sen brukar det ge sig så hoppas på det. SKa gurgla ordentligt med flour sen men borde väl egentligen skaffa någon bättre från Apoteket som jag har hört talas om, något bakteriedödande.
 
Jag bjuder iallafall på en lite uppiggande bild på en mycket söt och snäll pålle, en av Ewas nyare verksamhetshästar en islandshästkille som jag alltid glömmer namnet på :)
 
Lite blöt på bilden då det regnade men himla söt ändå tycker jag.
 
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Madde

vilken fin bild:D
Hoppas tanden är bättre

2013-01-02 @ 10:33:37
URL: http://madeleneenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0