Pay and Jump imorgon!

Idag åkte jag ut till Izze och pysslade lite med honom och gick en liten sväng med honom. Imorgon ska vi vara med på Pay and Jump som är i vårt ridhus i stallet. 
 
Vi är anmälda till 80 cm och ev. efteranmäler vi oss till 90 cm. Jag vill se hur det går imorgon på 80 cm först men ev nöjer vi oss med en runda. Mest kul att vara med så vi får se hur vi gör. 
 
Min visdomstand gör fortfarande ont vilket är mycket drygt nu känner jag efter 5e dagen på raken. Svårt att äta och man känner sig lite risig och inte alls lika pigg som vanligt. Hoppas den ger sig snart.
 
Izze och jag hoppar 80 cm på Trossnäs horseshow -07
Foto: Hans Röjder
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0