Trick!

Idag hade vi trickträning med Inger igen. Jag o Izze och Ulla o Countess. Vi tränade vidare på tricken vi lärt oss tidigare och så la vi på att Izze även skulle lyfta på vänster framben. 
 
Han gjorde det fint och men sen när vi gick ner i ridhusmanegen så var det svårare, han var mer fokuserad på att en häst kom in i ridhuset samt att lyssna efter ljud. Men till slut gjorde han det bra även där nere så då gav vi oss.
 
Han är så söt Izze, direkt när jag hämtar ett dressyrspö som jag brukar ha att peta med på hans ben när han ska lyfta det så börjar han att lyfta på höger framben bara han ser att jag hämtat spöt. Han fattar direkt vad han ska göra :) Bra minne måste jag säga och godissugen! ;)
 
Innan träningen idag var jag och fotograferade barn/familje/gravdimagebilder. Jag tror vi fick till några riktigt fina :)
 
Foto: Jag
Häst: Izze 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0