Hästshopping!

Häromdagen shoppade jag lite grejer till Izze. Jag köpte bla ett zebrafärgat flugtäcke. Tydligen ska forskning ha visat att smala zebraränder ska göra att ljuset bryts på ett speciellt sätt som inte insekter gillar så att hästen blir mer skyddad i ett zebrarandigt flugtäcke än ett helfärgat. Vi får se om det funkar. Jag letade en stund innan jag hittade ett utan hals då Izze hatar hals på sina täcken.
 
Jag shoppade också röda boots samt ett nytt bett med fasta ringar som alla pratar så gott om. Det var rea så jag tänkte att det skadar ju inte att testa. Izze går super på sitt nuvarande tredelade bett med lösa ringar men som sagt det skadar ju inte att prova. Detta kanske är ännu bättre :)
 
 
Zebra flugtäcke med kryssgjordar (syns inte på bilden)
 
Röda boots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0