Nya ridvägar!

Ikväll ställde jag och Ewa in våra hästar i transporten och åkte iväg och red i en ny skog. Vi fick sällskap av två trevliga tjejer på Spira och Snowie. En mycket trevlig tur blev det på fina skogsvägar. Izze var supersnäll och gick in i transporten direkt på vägen dit och nästan direkt på vägen hem. Duktiga pålle!
Vi var ute och red i ca 2 h och det blev mest skritt och trav. Izze kändes pigg och fin, inte alls särskilt påverkad av värmen. Det kändes skönt.
Han älskar att vara i skogen och tycker alltid det är lika kul med nya ridvägar.

Herrn gick ett nytt flugtäcke idag som jag åkte till Granngården och köpte på rean. Det zebrafärgade som jag beställde på nätet var visst slut trots att beställningen jag gjorde gick igenom. Jag orkade inte vänta fler dagar det så jag åkte och köpte ett i butik istället.


Kommentarer
Postat av: Sara Malmborg

Horze är jättetråkiga på det sättet, dom har ingen koppling till sitt lager så man vet aldrig om det man beställt finns, trots att beställningen går igenom... har hänt mig med...

Svar: Jag beställde från horsemeup.se men de kanske har samma grej med sitt lager.
Sofia Spännar

2013-07-26 @ 04:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0