Finsk massage!

Idag var jag iväg och fick finsk massage. Hur gött som helst och det var lite muskelknutar som fick sig en omgång. Jag kommer säkert att vara lite öm imorgon.

Igår var jag hemma hos några goda vänner där vi lagade mat tillsammans, drack lite vin och badad bastu. Mycket trevligt och mysigt! :)

Idag em tog jag en ridtur i skogen på Izze tillsammans med Ewa och Killen. Vi var ute i ca 1h i skritt. Imorgon hoppas jag på fint väder igen och då blir det nog också uteritt men då men trav och galopp också :)

På bilden ser ni mina nya ljusstakar. Just nu dekorerade jag dem med kycklingar och sand från Öland. Kul att man kan variera vad man har i dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0