Internationella kvinnodagen!

Idag har jag fått en hel del gratulationer på den internationella kvinnodagen. Vad svarar man? Tack? Tack för vad...
 
I vilket fall som helst så fick jag en glassmunk (en mkt god bulle med någon vit smarrig fyllning) samt ett rött äpple, idag på jobbet. Det var ju gulligt! :)
 
Efter jobbet åkte jag till stallet där jag drack kaffe med Ella och red på Izze. Han kändes superfin och jag red bara ca 30 min i ridhuset. Han gjorde snällt allt jag bad honom om så då gav jag mig. Imorgon tänkte jag att vi skulle ta en tur ute i skogen. Hoppas på strålande sol!
 
Planen för imorgon är att jag ska smörja Izzes lädergrejer så vi ser lite välvårdade ut till på söndag :)
 
Trevlig fredag önskar jag er!
 
Jag bjuder på en gammal bild på mig och Izze. Hästen är fin som vanligt men jag ser ju väldigt sur ut av någon anledning :)
 
Foto: Emma Bertilsson
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0