Klippt mig!

Idag åkte jag och klippte mig. Det var verkligen välbehövligt! Inte jättestor skillnad men känns nyklippt och fräscht iaf :)
Frisören hade i en färginpackning så min färg blev mkt bättre än innan. Tänkte färga håret ikväll också men jag väntar nog några dagar.

Jag var även och shoppade lite små saker. Lite smink, ett mobilskal och ny färginpackning från Maria Nila som jag inte har provat förr men fick tips om av frisören. Jag har haft en tidigare som är skitbra men denna ska vara minst lika bra och denna var på rea :)

Jag lagade lite matlådor ikväll också. Det blev en kycklinggryta med bacon, paprika, lök och grön curry. Mycket god blev den.

Här är några bilder på nya frillan. Inte helt stylad som jag skulle gjort den men som jag såg ut direkt från frisören. Ska bli kul att fixa håret imorgon, eller så får jag panik ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0