Nytta!

Idag har jag gjort en del nytta efter jobbet. Diska, plocka här hemma, vika tvätt, tvätta, handla, tankat bilen, betalt ett par räkningar, gräddat våfflor och ätit dem mm. Skönt att få det gjort. Izze fick vila idag.
 
Jag har också anmält mig till en banhoppningträning på Bergsgården på söndag. Vi ska hoppa 80 cm är tanken, ska bli kul! :)
 
Vi har varit där på fälttävlanskval på 90 cm förut, för ett antal år sedan och då vägrade herrn på hinder nr 5 så jag ramlade av.
 
Vi har även varit där en gång till på en maskeradhoppning då vi skulle rida två rundor felfritt och pricka vår egen tid från första rundan i den andra. Hinderhöjden var då 80 cm. Vi kom på en fjärdeplats och fick en fin röd rosett. Vi var utklädda till pippi långstrump och Lilla gubben (fast med vita små fläckar målade på Izze)
 
Det ösregnade ute...
 
På framridningen på fälttävlanskvalet 90 cm.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0