Träningsvärk!

Idag har jag träningsvärk från gårdagens hoppträning. Känns gött! :)
 
Jag har precis ätit upp mitt supergoda mellanmål bestående av kvarg, blåbär och honung så nu ska jag bege mig iväg till min pålle. Han ska få vila idag men jag tänkte massera honom lite och ev. ta en liten promenad.
 
Här är ytteligare en bild från min och Christers senaste plåtning. 
 
Frågan är vilken version som är bäst?
 
 
Foto: Christer Persson
Modell/makeup/styling: Jag
 
Vilken version av bilden gillar ni mest?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefina båda. Den översta röstar jag för :)

2013-03-22 @ 06:14:57
Postat av: Viktoria

Den övre :)

2013-03-23 @ 11:38:03
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Madde

Vackert, men svårt att välja vilken då båda tilltalar mig på olika sätt:D

2013-03-24 @ 11:33:53
URL: http://madeleneenglund.blogg.se
Postat av: Glenny

Jätte snygga bilder,men tycker den översta är mest chic:)

2013-03-24 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0