Promenad och solros!

Idag skippade vi hoppträningen tråkigt nog men jag ville vara på det säkra med att Izze är helt bra innan vi hoppar. Vi tog en promenad idag och sedan gick vi några varv i solrosen. När vi kom tillbaka fick herrn massage och jag tyckte att det släppte bra i muskeln där halsen fäster där han varit stel nu några dagar och där han förmodligen sträckt sig. Han tuggade, slickade sig runt munnen, blinkade och gäspade samt skrapade med foten vilket allt är tecken på att en spänning släpper. Jag kände även med händerna att den blev mjukare så jag hoppas att det hade effekt. Jag hade även på linement som jag masserade in. 
Jag tittade på dagens hoppträning och idag var det fokus på styrka så de tränade markarbete. Mycket sugen på att vara med men jag vill helllre ta det säkra före det osäkra med min älskade vän.
Herrn har fått gå och beta i en hage med lite mer gräs idag och det uppskattade herrn och jag då jag slapp stå och beta honom för hand :)
 
Här är en bild på mig och Izze en vår för några år sedan:
Foto: Maria Backman
Ekipage: Jag och Izze
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0