Hoppträning!

Idag på hoppträningen red vi markarbete. Det var roliga övningar och Izze kändes lydig och fin. Han lyssnade bra och var lugn men ändå pigg och glad. Det kändes bra att vår galoppträning har gett resultat då han låg kvar bättre i lugn galopp och kändes starkare :) 
Jag fick beröm av tränarn att jag red bra idag så det var kul! :) Jag måste tänka på att lägga upp en plan och sedan försöka hålla den banan runt. Jag gjorde det idag och det gick mycket bättre. Izze känner att jag vet exakt vad vi ska göra och då ligger han kvar och väntar bättre på mig. Duktiga pållen! 
Jag riktigt kände hur lösgjord och fin han blev av dessa övningar. 
 
En skiss på dagens träning:
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0