Lugn och go!

Izze fick en violodag igår då jag jobbade och var på kräftskiva. Ikväll blev det ett kortare pass i ridhuset. Han kändes jättelyhörd, lugn och fin så jag var så nöjd då han gjorde allt jag bad honom om så vi gav oss efter ca 25 min. Lugn i traven med härligt sviktande gång i stabil form och galoppen kändes kanon. 
På lördag kommer kirooraktorn och ska känna igenom Izze igen och det ska bli spännande att se vad han säger. Det känns verkligen som att han är mkt mer mjuk och jämt nu.
 
Här är en bild på Izze för ca 4 år sedan:
Foto: Emma Bertilsson
Häst: Izze
 

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Håller tummarna:D

2013-09-09 @ 09:35:43
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0