Bättre nacke!

I lördags var djurfysioterapeuten och behandlade Izze, mig och tiotalet andra hästar.
 Izze var bättre i nacken än sist. Han var rak i bäckenet samt att ryggen var ok. Vi  red dressyrlektion dagen innan och han kände att han hade lite träningsvärk i ryggen, känns bra då han gärna får sätta mer muskler över ryggen :)
Höger bog var lite spänd men det har jag känt av i ridningen innan herrn är uppvärmd. Skönt att få det fixat. 
Han fick även behandla mig då jag varit stel i ryggen sedan jag ramlade av för några veckor sedan. Det släppte väldigt bra efter behandlingen och jag känner mig mkt mer rörlig och avspänd :)
Vi har köpt in nya säkerhetshinderstöd till stallet. Riktigt fina och lätta är de. Perfekt vid löshoppning då man kan ta bort en av fötterna :)
Snyggt med knoppar på dem tycker jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0