Hagas Izz!

Han är min bästa vän som har funnits där i 13 år. Han ställer alltid upp på det jag ber honom om. Han ger mig så mycket glädje, styrka, lugn och tillgivenhet. Hans fina bruna ögon är de snällaste och klokaste som finns.
 
 
Hans mjuka mule, varma andetag, smarthet, snällhet, skönhet och hans kvicka tanke och snabba fötter är det bästa som finns. Han är lyhörd och lättlärd för han älskar att få jobba och göra saker. Han gör alltid sitt bästa. Han gillar att komma ut på äventyr och att bara mysa.
 
Han har en mycket speciell plats i min hjärta denna herre <3
Hoppas vi får många fler fina år tillsammans du och jag!
 
 
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Madelene Englund

Jätte fina bilder:D

2014-08-22 @ 22:51:02
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0