Nya örtmineraler!

Mineralkuren som jag köpte till Izze från Hippolyt vill han inte äta längre utan ratar den så då förmodar jag att han inte behöver det som finns i längre. Jag har nu köpt nya mineraler till honom. En ny sort som jag inte provat förr men som verkar vara riktigt bra.
Jag hällde lite i hans krubba igår för att se om han vill ha dem och han slukade dem direkt och ville ha mer så jag tror dessa blir bra. 
De innehåller en massa bra, endast naturliga örter så det ska bli intressant att se om de är bra.
De heter Dr. schaettes örtmix/ B. ursonne i pulverform. Den ska ge tydliga färändringar i hårremmen, ökar stresstålighetoch sträker återhämtningsförmågan. Immunförsvaret stärks även och ämnesomsättningen stimuleras. Exempel på örter som det innehåller är mariatistel, brännässla och röleka.
Finns att köpa och läsa mer om här: http://shop.schaette.se/product.html/bursonne-pulver?category_id=64
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0