Uteritt och shopping!

Igår kväll blev det en uteritt på en pigg pålle. Han ville gärna galoppera så fort som piloten tillät och var riktigt taggad. Herrn hade fått vila i två dagar och det är kallare i luften nu så då brukar det vara extra drag i herrn :) 
Lite nya saker längs vägen som det var tvunget att tittas lite extra på. 
Idag blev det lite shopping av några enkla basplagg på Gina. Två toppar och en kofta, behöver ha lite nya vanliga kläder känner jag.
Försökte hitta en snygg klänning att ha på mig på bröllopet vi ska på i helgen men hittade inget. Jag har två andra klänningar hemma redan som jag skulle kunna ha men jag vill ju gärna ha något nytt :)
Får bli en vända på stan här i veckan och kolla lite till. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0