Kära tomten!

Sista tiden har jag spanat på två saker som jag skulle vilja ha till Izze.
Dels ett PS träns, Shine dressage Revolution i svart. (Brunt på bilden)
Ett anatomiskt träns som är designat för att passa hästens huvud på ett sätt som är bra för hästen. Jag har läst många bra omdömen om detta träns.
Mer info här:
http://www.psofsweden.se/sv/for-hasten/trans-shine-dressage-revolution.html

Jag önskar mig även ett kanonbra vintertäcke till herrn. Det är gjort i ett special aluminiummaterial som reglerar kroppsvärmen så att det aldrig blir för varmt eller nästan aldrig för kallt. Jag har fått tips om detta från en kompis som säger att detta täcke är grymt. Att detta täcke är det enda man behöver. 
Man kan sätta på det direkt på en svettig häst då materialet i täcket gör att hästen torkar snabbt. Man kan ha det mellan +17 grader och -20 grader. Det låter nästan lite för bra för att vara sant men vore grymt att prova. Bucas har ju rykte om sig att ha bra täcken.
Izze skulle vilja ha ett i 300 g foder. 
Mer om täcket här:
http://www.horze.se/regntäcken/bucas%C2%A0power-turnout-extra-classic/24067.html

Någon av er som testat eller hört något om hur dessa produkter är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0