Skritt!

Idag tyckte jag att Izzes ben var en aningens bättre. Jag tryckte med fingrarna på senan och han reagerade inte idag heller, inte ens när jag börjde benet och tryckte längs med senan. Det fick bli en skritttur tillsammans med Eva och Pajen. Herrn klara ju inte av att vila fler dagar på raken så det är lika bra att aktivera honom men att göra det lugnt. Jag tycte allt att någon galla hade minska efter skritturen och det hade inte svällt i mer vilket är ett gott täcken. Han skrittar helt obehindrat och stödjer fullt på benet så det verkar inte vara något som han har ont av. Håller tummarna för att det ser ännu bättre ut imorgon. Han fick på kyllera på benet i natt igen.
 
En bild på Izze från förra vintern:
Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0