Halloweenfest med hårdrocks tema!

Igår var det hårdrocksfest! Jag var naturligtvis utklädd till hårsrockare. Jag hade en svart långhårig peruk, mkt svart smink runt ögonen, jeanskjol, svart linne, bälte med nitar på, en massa hårdrocks smycken, trashade nätstrumpbyxor och stövlar. Snygg var jag inte! :)
Jag har ingen vettig kamera så jag tog bara två bilder med mobilen. Några andra tog bilder så jag kanske kan sneaka till mig någon bild så ni får se hur vi såg ut.
De flesta hade svarta långa peruker och trashade jeans eller skinnbrallor.

När jag kom till festen så tog det en stund innan jag lyckades lista ut vilka alla var och om jag träffat dem förr. Alla hade klätt ut sig så bra att jag först inte kände igen dem! :)

Festen var riktigt lyckad och det var många trevliga människor där så vi hade riktig kul! P som hade festen hade ordnat en intro-musiktävling där vi i lag skulle gissa vilken låt den var som spelades och artisten. Jag är nästan helt säker på att mitt lag vann, ingen gav sig på att räkna ut vem som fått mest poäng men mitt lag var grymma! Våra olika musikstilar kompletterade varandra mycket bra!

Hoppas ni också hade en trevlig kväll!




Hoppas ni på bilderna inte tar illa upp att jag la upp bilderna i bloggen. Jag tror ju inte så många känner igen er i den där outfiten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0