Ledig!

Har varit ledig idag, hur skönt som helst!
Igår var jag och fotade provbilder för en smyckesdesigner. Hoppas hon blir nöjd med bilderna!
Vi passade också på att ta lite andra bilder. Så nu väntar jag med spännning att få se de klara bilderna. Jag har redan sett några av dem och de kommer nog bli riktigt bra! :)

Här i dagarna är ytterligare ett gäng bilder på ingång. De är från en plåtning tillsammans med en annan modell och två snygga bilar. Närmare bestämt en Lamborgini och en Ferrari.

När jag fått dessa bilder lägger jag naturligtvis upp dem här i bloggen!

kram på er!

Kommentarer
Postat av: R

Grattis till bloggen! Ska följa! :) Kram

2009-10-29 @ 16:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0