Shoppingsugen...igen

Jag satt och kollade på nelly.com och blev sugen på dessa underbara klänningar! Sista tiden har jag varit väldigt inne på just klänningar av någon anledning. Kanske kan vara så att det kommit så många nya klänningar nu till hösten och som är lite mer stilfulla än många av sommarklänningarna. Sedan är det nog så att jag gillar att ha klänning för att man känner sig mer uppklädd då. Jag är sällan uppklädd eller särskillt snyggt klädd till vardags. När jag ska till jobbet orkar jag sällan ens sminka mig och när jag kommer hem från jobbet hoppar jag direkt i stallkläderna. När jag sedan kommer hem ganska sent på kvällen och har duschat så blir det att hoppa direkt i mjukisbrallorna ;)




Måste bara avsluta med att visa denna härliga klänning! En riktigt diskokula till klänning! Skulle nog inte ha på mig den själv men jag tycker bara att den är så läcker! Den finns i svart också som var riktigt fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0