Dages styling!

Plåtningen idag gick kanon! Josefine var kanonduktig som modell. Tina smikade, jag stylade och Christer fotade.

Josefine ville ta snygga bilder till sin pojkvän som snart fyller år och Christer frågade mig om inte jag kunde vara med och styla. Självklart, ville jag det! :)

Vi körde tre olika outfits. En silvrig tunika/klänning med accesoarer, en ljusblå skjorta och trosor till och sedan en svart korsettklänning med accesoarer. Det blev tre väldigt fina outfits som passade modellen mycket bra.

Det var första gången som Josefine modellade men det märktes inte, hon var verkligen en naturbegåvning! :)

Jag glömde som vanligt bort att ta många Behind The Scenes-bilder men här är iaf några bilder på två av outfitsen.


Här ligger lite olika outfits som jag satt ihop.


Dessa två outfits plåtade vi i. Den tredje var en ljusblå skjorta men finns inte med på bild.


Lite accesoarer.


Mer accesoarer...


Ännu mer :)

När Christer är klar med bilderna lovar jag er att visa bilderna hur stylingen blev på de färdiga modellbilderna! :)

Vad tyckte ni om oufitsen? Kanske svårt när man inte ser dem på modellen men men...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej beautiful lady! ;o) Hoppas du har en bra dag! Kul att träffas igår. Du är oerhört duktig som både modell och stylist. Vore superkul att göra en plåtning ihop och det snart! ;o) Kramar/ Carolina

2010-04-21 @ 13:35:57
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: simone

Så otroligt snyggt, DU är snygg ;D

2010-04-22 @ 17:42:49
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0