Rida lektion!

Idag ska jag och Ella rida lektion för Ewa. Det ska bli kul! Får se om hon tycker att vi har blivit bättre än sist, får hoppas det! :)

Igår fick Izze vila och jag masserade honom. Han tycker det är så mysigt så han står och sover och gäspar och slickar sig runt munnen omvart annat.
Igår när jag var i stallet smet några får så jag Madde och Ewa fick fullt upp med att få in dem igen och fixa staketet så att de inte kunde smita igen. Lite förvånad man blir när man står och masserar Izze på gången och så kommer det några får gående i stallet :)


Izze och jag på Trossnäs horseshow 2008.                 Foto: Hans Röjder

Jag har köpt denna bild av Hans och har den i A4-format. Funderar på att sätta upp den på väggen i min lgh. 
Vad tror ni om det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0