En present från en vän!

Häromdagen fick jag en present från en vän som är här i Sverige för att jobba över sommaren. Jag blev superglad och överraskad!

Meningen var att jag skulle köpa dessa av min kompis flickvän som är återförsäljare av Oriflames produkter. Jag hade beställt dessa genom honom men när jag väl skulle ge honom pengar så ville han inte ha några. Hur snällt som helst! Tusen tack! :D

Detta var vad jag fick!

Fransk manikyr

Foto: Jag
T.h: Bas och topplack, mitten: ljuslack som gör att ev missfärgningar av nageln täcks, t.v: vitt lack till nageltipparna.

Hittils verkar lacket sitta mkt bra och lacket var också mkt lätt att applicera.

Någon av er som provat någon av dessa produkter?

Kommentarer
Postat av: iiissa☮

sv: så lite så :) hehe tack själv! tycker bilden är lite rolig ^^

2010-08-12 @ 22:51:43
URL: http://iiissasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0